loading...
دانلود آهنگ
music بازدید : 86 چهارشنبه 16 دی 1394 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان بنام با تو رو ابرام با کیفیت اورجینال

ترانه و آهنگ : محسن منفرد  تنظیم : علیرضا امیری

دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان بنام با تو رو ابرام

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ جدید ایمان سیاهپوشان بنام با تو رو ابرام

متن ترانه :

با من یه لحظه بیشتر بمون
قدر این لحظه ها رو بدون
عشقت آروم تو قلبم نشست
این حس چه احساسه شیرینی هست
با تو رو ابرام فقط تو رو میخوام
همه لحظه هام با تو شیرینه
تو خوابو رویام زیبا میشه دنیام
وقتی چشم من تو رو میبینه

با تو رو ابرام فقط تو رو میخوام همه لحظه هام با تو شیرینه
تو خوابو رویام زیبا میشه دنیام وقتی چشم من تو رو میبینه

با تو رو ابرام فقط تو رو میخوام
همه لحظه هام با تو شیرینه
تو خوابو رویام زیبا میشه دنیام
وقتی چشم من تو رو میبینه

♫♫♫♫♫♫

آرومه آرومه لحظه هام
اسمت راحت میشینه رو لبام
وقتی میخندی وقتی که شادی
دیگه چیزی از خدا نمیخوام
آرومه آرومه لحظه هام اسمت راحت میشینه رو لبام
وقتی میخندی وقتی که شادی دیگه چیزی از خدا نمیخوام
با تو رو ابرام فقط تو رو میخوام همه لحظه هام با تو شیرینه
تو خوابو رویام زیبا میشه دنیام وقتی چشم من تو رو میبینه
با تو رو ابرام فقط تو رو میخوام
همه لحظه هام با تو شیرینه
تو خوابو رویام زیبا میشه دنیام
وقتی چشم من تو رو میبینه

با تو رو ابرام , با تو رو ابرام

تو خوابو رویام , تو خوابو رویام

 
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1557
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 167
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,039
  • بازدید ماه : 1,911
  • بازدید سال : 39,430
  • بازدید کلی : 136,012